خودرو

هر تویوتا GR یاریس در مسیر آزمایش شده: کدام یک بهترین است؟

هر تویوتا GR یاریس در مسیر آزمایش شده: کدام یک بهترین است؟

مت در ژاپن و در میدان آزمایشی شیمویاما تازه افتتاح شده است تا شش نسخه مختلف Toyota GR Yaris را آزمایش کند. هر یاریس در یک مدار هندلینگ کوتاه که توسط ماساهیرو ساساکی، مسابقه‌دهنده استقامتی و راننده توسعه GR هدایت می‌شود، زمان‌بندی می‌شود. آنها همچنین در امتداد یک مسیر جاده ای به طول 5 کیلومتر رانندگی خواهند کرد که طراحی شده است تا ماشین را تحت فشارهای مشابهی قرار دهد که در یک دور 22 کیلومتری نوربرگ رینگ تجربه می کند. سپس، البته، سرعت 0-62 مایل در ساعت اجباری وجود دارد، زیرا حتی یک اتومبیل آماده پیست نیز باید سریعاً از مسیر خارج شود.

برای آشنایی با این موشک‌های جیبی کوچک و تعیین یک خط مبنا، ابتدا Mat با یاریس اصلی GR عرضه می‌شود. موتور قدرتمند 1.6 لیتری سه سیلندر توربو که در سال 2020 عرضه شد، مجهز به سیستم AWD قابل تعویض، دیفرانسیل های لغزش محدود جلو و عقب، و البته گیربکس شش سرعته دستی، هنوز هم بسته ای چشمگیر است.

بعدی Yaris GRMN است که مخفف Gazoo Racing Meister of Nurburgring است. این یک نسخه ویژه فقط در ژاپن است که تنها 500 دستگاه ساخته شده است. پنل‌های بدنه فیبر کربنی، صندلی‌های عقب حذف‌شده برای کاهش وزن، و شاسی سفت‌شده تنها برخی از جزئیات به‌روزرسانی‌های Meister نسبت به یاریس استاندارد GR بودند. رقم گشتاور با 20 نانومتر به 390 نانومتر افزایش یافت، اما قدرت در 280 اسب بخار باقی ماند. همه 500 دستگاه با وجود قیمت 70000 پوندی فورا فروخته شد.

d987d8b1 d8aad988db8cd988d8aad8a7 gr db8cd8a7d8b1db8cd8b3 d8afd8b1 d985d8b3db8cd8b1 d8a2d8b2d985d8a7db8cd8b4 d8b4d8afd987 daa9d8afd8a7 665a28eda79cd

نسل دوم GR Yaris در ردیف بعدی قرار دارد. عملکرد مدل‌های ژاپنی به ترتیب به 300 اسب بخار و 400 نانومتر افزایش یافته است، در حالی که سفت‌کردن بدنه GRMN و سایر به‌روزرسانی‌ها به خودروی جدید منتقل شده‌اند. یک خودروی هشت سرعته جدید نیز اکنون در دسترس است و Mat از هر دو نسخه نمونه برداری کرد. همراه با این پیشرفت ها، برچسب قیمت جدید 44250 پوندی در بریتانیا برای نسخه Circuit Pack عرضه می شود. این یک افزایش شدید بیش از 10000 پوند در مقایسه با ماشین قدیمی است. ارزششو داره؟ برای فهمیدن این موضوع باید ویدیو را تماشا کنید.

در نهایت، Mat دو مدل نسخه ویژه بسیار کمیاب را آزمایش می کند. اولین نسخه، نسخه Sébastien Ogier است که به نام برنده هشت دوره مسابقات رالی جهان نامگذاری شده است. به غیر از برخی از موارد منحصر به فرد، تنها تغییر دیگر تغییر حالت مسیر AWD است که با فشار دادن دکمه “PUSH SEB” فعال می شود.

مدل نهایی نسخه Kalle Rovanperä است. فوراً با رنگ سه رنگ واضح قابل تشخیص است. بال عقب فیبر کربنی از GRMN Yaris است و اکنون حالت Donut برای سیستم AWD وجود دارد. شما می خواهید این را در عمل ببینید. فقط 200 عدد از هر دو مدل نسخه ویژه ساخته خواهد شد که هر کدام 60000 پوند قیمت دارند.

کدام یک از این مدل‌ها سریع‌ترین در اطراف یک مسیر است؟ برای اطلاع از این موضوع روی ویدیو کلیک کنید.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا